Дайындық мазмұны:
- Жарнамалық акцияларды, іс-шаралар мен науқандарды ұйымдастыру және бақылау.
- Брендті орналастыруды қоса алғанда, тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегияларын әзірлеу.
- Жарнамалық науқандарды жоспарлау және жарнамалық Арналарды таңдау (интернет, теледидар, сыртқы жарнама және т.б.).
- Сатуды ұлғайту, бренд туралы хабардар болу және нарықты кеңейту сияқты маркетингтік мақсаттарды белгілеу.
- Жарнамалық акцияларды, іс-шаралар мен науқандарды ұйымдастыру және бақылау.
Оқу мерзімі:
Оқыту мемлекеттік және орыс тілдерінде күндізгі нысанда жүзеге асырылады
- Жалпы орта білім беру базасында (11 сынып)- 10 ай. (шаруашылық есеп бөлімшесі)
Түлектерді жұмысқа орналастыру:
Тәжірибе базалары:
- КТ «Детский мир»;
- ЖШС «Magnum Cash&Carry»;