Дайындық мазмұны:
- Маркетингтік зерттеулер;
- Тауарларды әзірлеу және тауар ассортиментін басқару бойынша маркетингтік қызмет;
- Баға әзірлеу және баға саясатын жүзеге асыру;
- Сату саясатын әзірлеу және жүзеге асыру;
- Тауар қозғалысын ұйымдастыру, жоспарлау және басқару;
- Нарыққа әсер етудің нысандары мен тәсілдерін әзірлеу, сұранысты қалыптастыру және сатуды ынталандыру;
- Сату алдындағы және сатудан кейінгі қызметті ұйымдастыру, жоспарлау және басқару;
- Сатып алу қызметі және материалдық-техникалық жабдықтау
- Маркетингтік коммуникациялар;
- Жарнама қызметі;
- Тауар өткізгіш желіні құрудың техникалық-экономикалық негіздемесі;
- Маркетингті басқару;
Оқу мерзімі:
Оқыту мемлекеттік және орыс тілдерінде күндізгі нысанда жүзеге асырылады
- Жалпы орта білім беру базасында (11 сынып) – 10 ай. (бюджеттік бөлімше)
Түлектерді жұмысқа орналастыру:
.
Тәжірибе базалары:
- "Балалар әлемі"МК;
- "Magnum Cash&Carry"ЖШС.